محل لوگو

مدیریت تولیدبه همراه ترجمه


این متن شامل 19 صفحه می باشد 

 

پیش نیازهای لازم برای ورود به یک شغل

معمولاً رسیدن به جایگاه یک مدیر موفق تولید ، مستلزم برخوداری از تجارب فراوانی است . اکثر مردم

در چنین موقعیتی در نقس های جانبی ( مکمل ) از قبیل کنترل موجودی ، تجزیه و تحلیل وضعیت ، طراحی مواد یا سرپرست کارگاه ظاهر می شودند .

در حال اغلب افرادی که به کارگاه می شوند داری مدرک دانشگاهی یا HND می باشند اگر چه برخی فرصتهای شغلی نیز برای آن دسته از افراد فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی فراهم شده است که خود را برای مطالعه ئر جهت افزایش قابلیتهای شغلی آماده می کنند مانند آن دسته از شایستگی های شغلی که از سوی موسسه ای که خواهان فعالیت در آن هستید ، مدرک دانشگاهی یا HND در یکی .

از رشته های زیر مطلوب می باشد .

مهندسی مکانیک

علم تغذیه

مهندسی پردازش

تجارت و مدیریت

مهندسی الکترونیک

تکنولوژی مواد حمل و نقل /توزیع / سازمان دهی

شیمی

فیزیک زیست شناسی

با این وجود کسب قابلیت در سایر رشته ها (مانند مهندسی شهرسازی و علوم انسانی ) مانع فعالیت فرد در مدیریت تولید نمی شود . بعضی از دانشگاهها رشته های علوم انسانی و دانشگاهی Leeds و Coventry و Sfield ، Hudder . رشته های وابسته به تحصیلات پس از لیسانس در مدریت تولید در دانشگاه منچستر Tessid و Nottingham ارائه می شود . اگر چه کسب تجربه قبل از ورود به بازار کار یک عامل ضروری محسوب نمی گردد . اما برحورداری از این تجربه بسیار مفید و سود مند می باشد . حال چه این تجربه از اشتغال در تعتیلات حاصل گردد یا از اشتغال در یک محیط صنعتی در طی دوران تحصیل فراهم شود . چنانچه طرح و برنامه مدرنی در اختیار ندارید ، در جهت سازماندهی یک محیط کاری تلاش کنید . گاهی اوقات IOM قادر به ارئه پیشنهاداتی است .

کارفرما ها علاوه بر دانش فنی معیارهای دیگری را نیز برای استخدام افراد در نظر می گیرند به همین منظور برای موفقیت در این مرحله کاندیدا ها باید شواهدی را مبنی بر بر خورداری از توانایی های زیر نشان دهند :

 

توانایی تفکر مستقل

توانایی عملکرد قاطع

توانایی درک آسان مفاهیم

توانایی حل مشکلات

قدرت خواندن و نوشتن ICT

توانایی برقراری ارتباط به صورت آشکار و مجاب کننده

توانایی مطلوب سازمانی

تمایل به پذیرش مسئولیت

توانایی ایجاد انگیزه در دیگران

برخورد داری از اعتماد به نفس مطلوب

توانایی فعالیت به روش منطقی و منظم

 

قضاوت عادلانه

برخوداری از عقل و منطق

آموزش

تعداد زیادی از شرکت های بزگتر به فارغ التحصیلان برنامه های آموزشی مدیریتی را ارئه می دهند که این برنامه ها تجربه کاری در بخش های مختلف سازمان (از جمله مدیریت تولید ) را با آموزش هایی ترکیب می کند که ممکن است این آموزش ها در خانه یا از طریق آموزش از راه دور یا به واسطه تحصیل در محیط های آموزشی صورت پذیرد . مدرک دانشگاهی خاص یا رشته های HND شامل کاریابی های صنعتی می شود . یکی از مسیر های مطلوب برای فعالیت در صنعت عبارتند از مطالعه برای کسب مهارت های شغلی که این مهارت ها از سوی موسسه مدیریت عملکرد (IOM) ارائه می شود . این مهارت ها عبارتند از :

گواهی نامه مدیریت عملکرد که دروس پایه را برای افرادی که تا دیپلم پیش رفته اند فراهم می سازد دیپلم مدیریت عملکرد که مدیران مجرب جوان شاغل در این زمینه را


مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 457

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما