محل لوگو

شنا


این متن شامل 90 صفحه می باشد 

 

ورزششاملفعالیتهر کس با یک منظور و در محیطی متفاوتاز محیط روزانه برایمسابقه،لذت بردن ، برای کسببرتری، برایپیشرفتمهارتیا ترکیبی از تعدادی از این هاست.تفاوت منظور همراه با در نظر گرفتن مهارت فرد یاگروه یا دلیری علامت مشخصه ورزش است.
بنابر اینپریدناز روی یکمانعدر مقابل دیدگان هزاران نفر در یکمیدان سر پوشیده ورزش است در حالی که پریدن از روی یکچشمه هنگامپیاده رویدرروستافقط تلاش برای خیس نشدن پای فرد است.

انواع مختلفی از ورزش وجود دارند و انسان ها قسمت مهمی از وقت، پولو دلبستگیخود را نه فقط به عنوان شرکت کننده بلکه به عنوانتماشاگربه آن ها اختصاص می دهند.

ورزشامروزه درجهانبه وسیله ای مبدل شده که انسان ها رابا هم متحد و آشنا کرده و بین آن ها پیوند اخوت و برادری برقرار می کند و مهمترینهدف و وظیفه ورزش همین است ایجاد مودت و دوستی بینورزش کارانکه هر چند در میدانرقیبهم هستند اما در خارج از میدان بهعنوان رفیق همدیگر می باشند.

ورزش ترکیبی از فعالیت هایفیزیکیعادی و معمول و مهارت های شخصی و بهعنوان تفریح و یک سری از قوانین که برای مسابقه ، لذت بردن و رسیدن به برتری است.ترکیب شخصیت هایی با مهارت های متفاوت در یک ملت، شجاعت و دلاوری آن ملت را افزایشمی دهد.

 

تاریخچه ورزش

تمدن ها در ورزش سراسرتاریخ ، توانستند یکمعاملهبزرگ که تغییراجتماعوماهیت در ورزش است راآموزشبدهند . آن ها چیزهای بسیار جدیدی ازهنر را درفرانسه،آفریقا واسترالیا ی ما قبل تاریخ کهمدرکآن در مراسمات رسمی تهیه شد راکشفکنند.
این کسب مهارت هاوابستهبه سفارش مردم است که برای یافتنمعانی فعالیت ها در ورزش به صورت یکمروارید گران بهامی درخشد . مثلا ورزشژیمناستیکدر میان چینی ها پیشینه‌ی زیادیدارد.

ورزش های دیگر شامل: پرتاب نیزه،پرتاب دیسکوپرش بلندوکشتیاست. رسومسنت گرایی ورزشباستانیایرانی ، هنرزورخانهای بود که اکنون با این روشتماساندکی دارند . در میان دیگر ورزش هایایرانیچوگانو پرتاب نیزه هم وجود داشت. دسترسی بهورزش های عمومی با تاسیسیونانقدیم ، ایجاد شد . کشتی ،دومیدانی،بوکس، پرتابنیزه، پرتابدیسک و مسابقهارابه سوارینیز در آن زمان متداول بود.

بازی هایالمپیکهر چهار سال یک بار در دهکده‌هایکوچک مثل یونان باستانبرگزار می شد و مردم سراسر جهان به این المپیک ها فرا خواندهمی شدند.

وجود ورزش های منظم برای موجودات زنده مطابق المپیکقرنقدیمی و قرن حاضر است. فعال شدن موجوداتبرای تنظیمغذا وخوراکخود موجب منظم انجام شدن فعالیت هابرای لذت بیشتر مسابقات و فعالیت هایی مثلماهیگیریوباغبانی است. انقلاب صنعتیموجب زیاد شدن آلودگی و فرصت نداشتنتماشاگرورزشی برای دسترسی و تمایل به بازیهای جهانی شده است. محبوبیت و تمایل داشتن مانند ماشین افزایش گر، موجب ترقی‌هایحرفهایمتداولورزشی می شود.

اهمیت ورزش

امروزهورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکالگوناگون با آن سرو کار دارند. برخی از مردم،ورزشکار حرفه ایاند و گروهیورزشکار آماتور. گروهی طرفدار و علاقه مندبه ورزش و دیدن برنامه ها، مسابقات و نمایش های ورزشی بوده، وعده ای نیز از راهورزش امور زندگی خویش را می گذرانند.
وزارتخانهها و ادارات ورزشی فراوانی تاسیسشده و مخارج زیادی صرف ورزش ، ساختناستادیومها، مجتمع ها وباشگاه های ورزشیو نیز تهیه وسائل و لباسهای ورزشی و یا تماشایمسابقات ورزشیمی شود. بخش های قابل توجهیاز برنامه هایتلویزیون ،رادیو،مجلاتو سایر رسانه های گروهی، به ورزشی واخبار ورزشی اختصاص دارد و خلاصه ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدّیمطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد.
رده بندی ورزش

دانستن یک روش برای یکگروه ورزشی هدف بسیار مهمی است و نشان دهنده ی یک نامزد جامع برای ورزش است:

مسابقه

  • اسب دوانی
  • نیروی انسانی:(دویدن،شناکردن)
  • کمکی انسان:(دوچرخه سواری،قایق پارویی، قایق سواری و...)
  • منبع فعال خارجی:(موتور سواری،قایق رانی،قایق سواریو...)

رقابتی

  • رزمی:(جودو،کاراته،بوکس،تکواندو ،ووشو،کونگ فو،شمشیر بازیو...)
  • میدانی:(تنیس،بدمینتون،والیبال،اسکواش،تنیس روی میز)
  • تیمی:(بیس بالوفوتبال شهرت بسیاری در جهان دارند . بیس بال معروفیت زیادی درآمریکاوژاپندارد و فوتبال معروفیت بیشتری در سر تاسر جهان.


مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 97

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما