محل لوگو

طرح جامع انضباط ترافيكي


این متن شامل 8 صفحه می باشد 

 

منظور كليه روش ها و خط مشي هاي معمول و ابتكاري معاونت راهور شهرستان جهت بالابردن امنيت ترافيكي شهرستان و بهبود انضباط اجتماعي- ترافيكي شهروندان محترم مي باشد.

1- كاهش حوادث و سوانح رانندگي: هدف از كاهش حوادث و سوانج رانندگي، از بين بردن يا به حداقل رساندن مشكلات و ناراحتي هاي شهروندان كه ناشي از حوادث رانندگي مي باشد است و روش هاي آن به ترتيبي كه در شاخه هاي جدول طرح جامع انضباط ترافيكي ذكر گرديده است به 1- تعيين نقاط حادثه خيز 2- مهار سرعت و نصب سرعت گير 3- برخورد با تخلفات حادثه خيز و حضور مؤثر و به موقع در صحنه تقسيم مي گردد.

2- ساماندهي علائم راهنمايي و رانندگي در سطح شهر: هدف از ساماندهي علائم و تابلوها كمك به امنيت ترافيكي شهروندان و بالا بردن استانداردهاي ترافيكي در سطح شهرستان مي باشد كه طبق شاخه هاي جدول ترسيمي طرح جامع به روش هاي 1- خارج كردن تابلوهاي فرسوده 2- بررسي وضعيت تابلوها 3- رفع نواقض ترافيكي 4- بازديد توبه اي از تابلوها 5- هماهنگي با فرمانداري و شهرداري در خصوص رفع نواقص تقاطع هاي حادثه خيز و نصب تابلو و خط كشي و ايستگاه هاي مورد نياز تقسيم مي گردد.

3- طرح برخورد با مظاهر علني فساد و بدحجابي: هدف از اجراي اين قسمت از طرح جامع انضباط ترافيكي ارتقاء ارزش هاي ديني و معنوي و افزايش كيفيت هنجارهاي جامعه در رانندگي شهروندان جامعه مي باشد و طبق جدول ترسيمي به شاخه هاي 1- تذكر 2- برخورد قانوني تقسيم مي گردد.

4- خودروها: طبق جدول ترسيمي به خودروهاي 1- شخصي 2- كرايه ها و تاكسي ها و اتوبوس‌هاي واحد 3- مسافربرهاي شخصي تقسيم مي گردند كه جهت ساماندهي ترافيكي و نظارت بر هر كدام از آنها روش ها و خط مشي هاي متنوع و مخصوص به هر كدام را مي طلبد كه به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

1- خودروهاي شخصي: هدف از كنترل و نظارت ترافيكي بر روي خودروهاي شخصي در طرح جامع، ساماندهي و نظم بخشيدن به اين گونه خودروها در بحث ترافيكي مي باشد كه طبق جدول ترسيمي به 3 بخش عمده 1- آموزش 2- برخورد در چارچوب طرح كمربند ايمني و 3- برخورد در چارچوب طرح خطوط عابر پياده تقسيم مي گردد.

اجرا: 1) در خصوص آموزش به رانندگان، برنامه اي تدارك ديده شده تا رياست راهور شهرستان نسبت به حضور در اماكن عمومي مانند مساجد و مدارس اقدام و نسبت به آموزش همگاني و تذكرات لازم احترام نمايند.

2) در خصوص طرح كمربند ايمني و خطوط عابر پياده، اكيپي از مأمورين در تقاطع ها و ميادين پرتردد شهرستان مستقر و يا به صورت گشت اقدام به تذكر لازم به رانندگان متخلف كه از كمربند ايمني استفاده نمي كنند يا به خطوط و گذرگاه عابر پياده تجاوز مي نمايند، نمايند و يا در مرحله آخر اقدام به اعمال قانون اينگونه رانندگان متخلف نمايند.

2- كرايه ها و تاكسي ها و اتوبوس هاي واحد: با توجه به نقشي كه اينگونه خودروها در بحث ترافيكي و حمل و نقل مسافر بار دارند ساماندهي و ارتقاي انضباط ترافيكي اينگونه خودروها اجتناب ناپذير مي باشد و هدف از ساماندهي آنها در تقسيم بندي جدول طرح جامع بالا بردن روحيه نظم پذيري و قانون مداري رانندگان اينگونه خودروهاست كه رقم قابل توجهي از خودروهاي شهرستان را به خود اختصاص داده اند.


مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 254

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما