محل لوگو

کشتی


این متن شامل 45 صفحه می باشد 

 

کشتی یکی از قدیمی ترین ورزشها است، اما بسیاری از مردم آنرا واقعاً نمی شناسند. کشتی ورزشی است که در بین مردم محبوبیت خاصی دارد و این ورزش احتیاج به قدرت، قابلیت ارتجاعی و شرایط جسمانی خوب دارد.

کشتی ورزشی انفرادی است. کشتی گیر نمی تواند پشت هم تیمی خود پنهان شود. او باید افتخار برنده شدن و سرزنش شکست را بپذیرد. او نمی تواند شکست خود را گردن شخص دیگری بیندازد.

کشتی ورزش غریبی نیست. اگر چه شما و حریف به تنهایی روی تشک قرار می گیرید، اما در ورزشهای انفرادی هم شما احتیاج به کمک دارید. شما به همکاری و تشویق هم تیمی های خود، اشتیاق و دانش مربی، و حمایت دوستان و خانواده خود احتیاج دارید.

کشتی یکی از ورزشهایی است که عدالت در آن بخوبی اجرا می گردد و هیچ امتیاز بخصوصی از کشتی گیر دارای این امتیاز باشد. کشتی گیران باید درای وزن مشخصی باشند تا بتوانند در رقابتها شرکت کنند. این ورزش برای تمام وزنها انجام می گیرد. هرکس با هر وزنی می تواند در آن شرکت کند. افرادی که دارای ناتوانایی مانند نابینایی هستند نیز می توانند در مسابقات مخصوص خود شرکت کنند.

هدف از کشتی گرفتن چیست؟ منظور نهایی از کشتی گرفتن، قرار دادن شانه های حریف به روی تشک و نگهداشتن او در ین وضعیت است. وقتی که دو کشتی گیر در شرایط خوب باشند انجام این کار آسان نیست، بنابراین سیستم امتیاز دادن ابداع شد تا تعیین کننده کشتی گیر برنده باشد. مفهوم اصلی کشتی، ساده است. کشتی گیر سعی می کند که حریف خود را به روی تشک بیندازد، کشتی گیر حریف هم سعی می کند که از این وضعیت خود را خلاص کند یا وضعیت خود را خلاص کند یا وضعیت خود را با او عوض کند. کشتی گیر سعی می کند پشت جریف خود را به روی تشک بزند. مانوورهایی که برای به انجام رساندن این کار صورت می گیرد آسان نیست، و فنون بسیار زیادی برای انجام اینکار لازم است.

 

 

 

اصول مسابقات کشتی

وقتی یک کشتی گیر حریف خود را به روی تشک می اندازد و روی او کنترل پیدا می کند، به او دو امتیاز تعلق می گیرد. اگر کشتی گیری که در زیر قرار دارد وضعیت را عوض کند و خود را به رو بیاورد و کنترل کشتی گیر حریف را به دست آورد، دو امتیاز به او داده می شود. اگر کشتی گیر از چنگال حریف خود را رها سازد به آن فرار می گویند و یک امتیاز به او داده می شود. وقتی که کشتی گیر شانه های حریف را به فاصله 10 سانتی متری تشک می رساند (نزدیک به سقوط یا ضربه) دو یا سه امتیاز می گیرد که بستگی به مدت نگهداشتن او نزدیک تشک دارد.

صحبتی با کشتی گیران تازه کار

برای اینکه کشتی گیر موفقی باشید باید سخت تمرین کنید، مواظب رژیم غذایی خود باشید، و بدن خود را پرورش دهید. این کار آسانی نیست، پس چرا باید آنرا انجام داد؟ کشتی گرفتن باعث کمک به رشد چند جنبه در ورزشکاران می شود. بطور خلاصه کشتی این منافع را دارد:

  • قدرت، توان و قابلیت ارتجاعی بدن شما افزایش پیدا می کند.
  • بر اثر استفاده از تکنیکها و استراتژیها روحیه شما نیز بهتر خواهد شد
  • راجع به بدن انسان و چگونگی عملکرد آن آشنایی پیدا می کنید


مبلغ قابل پرداخت 23,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 286

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما