محل لوگو

كراتین


این متن شامل 37 صفحه می باشد 

 

كراتين چيست و چگونه كار مي‌كند؟

كرتين يك ماده طبيعي است كه در بدن يافت مي‌شود. بطور طبيعي به ازاي هر 160 پوند وزن يك شخص مي‌توان 120 گرم كرتين يافت. كرتين نقش بسيار مهمي در متابوليسم انرژي بدن دارد. كرتين يك ماده مقوي است كه بدون ما بطور طبيعي از آمينو اسيدها، لگسين، آرژنتين و متيونين مي‌سازد. عقيده كلي در پس به حساب آوردن كرتين به عنوان يك مكمل غذايي اينست كه اگر شما تمرين بدني انجام دهيد،‌ به مقدار زيادي كرتين مي‌سوزانيد.

اگر شما از يك مكمل كرتين، مانند كرتين هيدرات استفاده كنيد، انرژي بيشتري بدست خواهيد آورد،‌ زيرا چرخه انرژي به مدت طولاني‌تري ادامه خواهد يافت. مقدار كرتين عضلات نامحدود است. انسان به طور متوسط در هر كيلوگرم از عضلات خود بيش از 5/3 تا 4 گرم كرتين دارد. زمانيكه كرتين عضله خود را مصرف كرديد بايد به آنها قبل از اينكه دوباره تمريني را شروع كنيد استراحت بدهيد.

عضله انسان تا 5 گرم كرتين را در هر كيلوگرم از عضله مي‌تواند ذخيره كند. پس با گرفتن يك مكمل كرتين مي‌توانيد سطح كرتين خود را از 5/3 تا 5 گرم در هر كيلوگرم برسانيد و زمان تمريني خود را قبل از نياز به استراحت و رفع خستگي افزايش دهيد.

كرتين بطور مستقيم براي كاهش وزن به شما كمك نخواهد كرد، با اينحال كرتين، كمك خواهد كرد تا نيرومند شده و تقويت شويد و كمكتان مي‌كند تا خود را از مرز محدوديتهايتان خارج نمائيد. در بلند مدت، اين ساختار ماهيچه‌هايتان است كه افزايش متابوليسم را در بدنتان باعث شده و به سوختن كالري و چربي بدنتان كمك مي‌كند.

كراتين همچنين يك مكمل غذايي است. كراتين درابتدا فروخته شد تا به افزايش رشد ماهيهچه‌ها كمك كند و شدت عمل بالاي ورزشكار را بهبود بخشد. زمانيكه مكمل‌هاي كراتين توسط ورزشكاران استفاده مي‌گردند به افزايش حجم و نيرومندي ماهيچه‌ها كمك كرده و مقدار انرژي آزاد شده درطول تمرين و سرعت بازيابي ماهيچه‌ها به دنبال كار بدني سخت را افزايش مي‌دهد، كارآمد و مفيد است.

اگر قصدتان بر اينست كه چربيهايتان را آب كرده و عضله‌سازي كنيد محصولات كراتين كمك بزرگي برايتان خواهد بود.

كراتين مونوهيدرات معروفترين ماده گروه كراتين‌ها است،‌ اما كراتين‌هاي مختلفي براي مقاصد خاصي طراحي شده‌اند. در اين سايت دسترسي به تمام اطلاعات دررابطه با محصولات كراتين برايتان مهيا خواهد بود.

پس كراتين چيست؟ كراتين يكي از مشتقات آمينواسيد است كه در كبد كليه و پانكراس از آمينو اسيدها تشكيل مي‌شود، گوشت قرمز يكي از بهترين منابع طبيعي كراتين مي‌باشد، اما براي بدست آوردن 4 گرم كراتين از غذاي جامد، مي‌بايست شما در حدود پنج پوند گوشت قرمز بخوريد. يك قاشق چايخوري پر به اندازه يك كيلوگرم گوشت تازه خام داراي كراتين مي‌باشد. بنابراين مكملهاي كراتين، مواد كمكي را برايتان فراهم مي‌كند كه كارهاي بدني شما را بهتر و مدت زمان تمريني، اگر شما براي رشد ماهيچه‌هايتان نياز داريد را افزايش دهيد.

در بازار سه نوع كراتين وجود دارد: كراتينهاي فسفات، نيترات و مونوهيدرات. بعضي‌ها فكر مي‌كنند كه نوع فسفات توسط بدن بخوبي جذب نمي‌شود و از اين رو نمي‌تواند زياد موثر باشد. به نظر مي‌رسد نوع نيترات عامه پسندتر باشد، اما تحقيق در رابطه با آن ناقص است. تقريباً همه مطالعات باليني مثبت كه بر روي كراتين


مبلغ قابل پرداخت 23,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 283

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما