محل لوگو

مبدلهای صفحه ای CBE


این متن شامل 27 صفحه می باشد

 

انواع مختلفی ازمبدلهای حرارتی CBE براساس ترکیب مواد ، حدودفشارکارکردو نحوه عملکردآنها وجود دارد .ماده استانداردی که برای ساخت مبدلهای فوق مورد استفاده قرار می گیرد،استیل ضدزنگ[1] می با شد . اتصال صفحات به وسیله مس یا نیکل و به روش جوشکاری تحت خلاء انجام می شود .

مواد اصلی مورداستفاده در ساخت این مبدلها، مشخص کننده نوع سیالاتی هستندکه درآنهاقابل استفاده می باشند . مثالهای معمول در این رابطه عبارتند از : روغن سنتزی ومعدنی ،حلالهای ارگانیک ،آب ( به جز آب دریا ) مخلوط های آب و گلایکول( اتیلن یا پروپلین گلایکول)و مبردها( مانندHCFC).

تو جه به این نکته ضروری است که چنانچه از امونیاک استفاده شود ، مبدل حرارتی CBEباید از نوع جوشکاری شده با نیکل باشد . صفحات جلوی مبدلهای حرارتی CBE ساخت شرکت SWEP به وسیله یک پیکان مشخص می شوند.این علامت یا به صورت حک شده ویا به صورت برچسب روی بدنه مبدل دیده می شوند. دلیل نصب این علامت ،مشخص نمودن قسمت جلوی مبدل CBEو محل قرارگیری مدارهای داخلی وخارجی می باشد. هنگامی که روبروی مبدل قرارمی گیریم وجهت پیکان روبه بالاست ،دهانه های سمت چپ (F1 در بالا وF3 در پائین ) مدارداخلی و دهانه های سمت راست ( F2 در بالا وF4 در پائین) نشان دهنده مدارخارجی مبدل هستند. مدارخارجی افت فشارکمتری خواهدداشت

 

زیراتعدادکانالهای آن ازمدارداخلی کمی بیشترخواهد بود ودهانه های F4 و F3 وF2 و F1 درجلوی مبدل CBE واقع شده و دهانه های P4 وp3 وp2 وp1 در پشت آن واقع شده اند . شکل این موارد را نشان می دهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دراصل، یک مبدلCBE به صورت بسته ای ازصفحات شیاردار محصور در میان صفحات رویه ای پشت وجلو ،ساخته می شود مجموعه صفحات رویه ای متشکل از صفحات عایق ، واشرهای حلقوی و صفحات روکش می باشند. این موراد در شکل 8-2 نشان داده شده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع اتصالات مبدل های CBE برای تطابق با نیازهای مختلف ،قابل تغییرمی باشد. در هنگام انجام فرآیند جوشکاری درخلاء بین تمام نقاط اتصال ماده اصلی صفحات مبدل وماده پر کننده جوشکاری ، یک درز جوش ایجاد می گردد.طراحی اخیرباعث پدید آمدن مبدلی با دو مداریاکانال مجزا خواهد شد . صفحات عایق یا درزبندی برای آب بندی فضای ما بین صفحات رویه ای و صفحات اول یا آخر مدارهای بکار می روند .

تعداد صفحات رویه ای بسته به نوع ، سایزو میزان فشار طراحی یا کارکرد مبدل تغییرخواهدنمود .دربرخی از مبدلهای CBE به وسیله یک واشرحلقوی فضای بین صفحات شیاردارمبدل وصفحات رویه ای ،درزبندی شده است .در بعضی از مبدلها نیز،واشرهای حلقوی فوق به صورت یک پارچه با صفحات رویه ای و صفحات شیاردار ابتدایی یا انتهایی ،نصب شده اند .

 

[1].Stainless Steel


مبلغ قابل پرداخت 24,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 86

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما