محل لوگو

win 2000 server


این متن شامل 31 صفحه می باشد

Windows 2000 Server نگارش جدید سیستم عامل شبکه ای میکروسافت و جایگذین ویندوز NT است.در فاز اولیه تولید آن با نام5.0 Windows NT Server از آن یاد می شد ، اما در هنگام انتشار به ویندوز 2000 تغییر نام یافت. تقریباً تمامی جنبه های این سیستم عامل تغییر یافته است و ویژگیهای قدیمی آن مورد بازنگری قرار نگرفته اند تا استفاده و درک آنها آسانتر گردد ، و همچنین صدها ویژگی جدید به آن افزوده شده است.

وقتی که Windows 2000 Server قلب شبکه شما باشد ، میتوانید مجموعه خدماتی را که هر موسسه مدرن به آنها نیاز دارد فراهم آورید:ذخیره فایل وچاپ ، امنیت ، دستیابی به اینترنت ، پشتیبانی از سرویس گیرها ، خدمات ارتباطی ، و مجموعه ای از خدمات وپشتیبانی های کاربردی.

آنچه Windows 2000 Server عرضه می کند

با انتشار سیستم عامل ویندوز 2000 ، میکروسافت گام بزرگی در جهت این خواسته که سرویس گر ویندوز NT استاندارد عملیات کامپیوتری موسسات شود ، برداشته است. پروژه ویندوز 2000 یکی از بزرگترین پروژه های نرم افزاری بوده است که تا به امروز به پایان رسیده است و اگرچه تخمین های مربوط به میزان بزرگی آن متفاوت از یکدیگر است، اما برآورد می شود که چیزی در حدود 40 تا 65 میلیون خط کد برای آن نوشته شده باشد.بیش از 2000 برنامه نویس بر روی این پروژه کار کرده اند. برای تولید Windows 2000 Server مشارکتی فنی بین حدود 24 شرکت صورت پذیرفته است.

میزان تفاوت بین ویندوز NT نگارش 0/4 و Windows 2000 Server را می توانیم با تفاوت بین ویندوز 1/3 و ویندوز 95 مقایسه کنیم. بیل گیتس در این مورد گفته است ، « ویندوز 2000 قابل ملاحظه ترین ارتقا در تاریخ میکروسافت است.»

بسیاری از این مشارکت ها ، امکانات جدیدی را در سیستم عامل فراهم آورده است که از جمله آنها را میتوان به الحاق ذخیره سازی سلسله مراتبی اشاره کرد که باعث می شود فایلهایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند به نوار منتقل شوند ودر هنگام لزوم بازیابی گردند. این کار بر اساس محصول High Ground انجام می شود.برخی از قابلیت ها باعث بهبود فن آوری شده است که قبلاً در نگارشهایی از سیستم عامل یا در بسته های اختیاری آن وجود داشته است ، نظیر الحاق عملیات چند جلسه ای مبتنی بر سرویس گر در Windows Terminal Services که بر اساس کار مشترکی از میکروسافت و Citirix است.

چیزهایی در Windows 2000 Server وجود دارد که تقریباً باعث خوشحالی تمامی مدیران سیستم می شود ومیکروسافت امیدوار است که با استفاده از آنها مشکلات ارتقا سیستم عامل به اندازه قابل قبولی کاهش یابد. باعث خوشحالی ماست که در این کتاب می تو.انیم این ویژگیهای جدید را آموزش دهیم.

اگر از مدیران ویندوز NT بپرسید که بهترین جنبه ویندوز چیست وبهترین ویژگی که آنها می خواهند در نسل بعدی سیستم عامل سرویس گر ویندوز ببینند چه می باشد ، پاسخ پایداری وقابلیت اطمینان خواهد بود.ویژگی بعدی که مد نظر خواهد بود سادگی مدیریت است ، وموارد بعدی در این لیست ویژگیهای متعدد دیگری هستند که در حین دوره شکل گیری این سیستم عامل توسط مایکروسافت برای جلب مشتریان مطرح گشته اند.

در حقیقت میکروسافت تلاش زیادی را به خرج داده است تا اینکه ویندوز 2000 پایدارتر باشد ، امکان متوقف گشتن آن در حین عملیات کمتر شود وبا بسیار کمتر بودن مواقعی که نیاز به راه اندازی مجدد سیستم است ، بیشتر قابل پیکربندی باشد. Jim Allchin یکی از مدیران میکروسافت گفته است که با وجودی که ویندوز NT نگارش 0/4 لازم بود که در 75 وضعیت مختلف سیستم عامل مجدداً راه انذازی گردد ، ویندوز 2000 تنها دارای 5 وضعیت است که در آنها باید چنین اقدامی صورت پذیرد.هر کسی که تجربه ای در نصب وپیکر بندی ویندوز NT نگارش 4 داشته باشد از این تغییرات لذت خواهد برد . تنها تغییر تنظیمات TCP/IP سرویسگر نیاز به راه اندازی مجدد سیستم عامل دارد.

اگر چه Windows 2000 Server کاملاً فاصله بین خود و ویندوز 98 را از لحاظ خود پیکربندی برای سخت افزار نمی پوشاند ، اما نسبت به نگارشهای قبلی این سیستم عامل با استانداردهای اتصال و اجرا pnp سازگارتر است.وقتی که کارت تصویر یا کارت صدای سیستم خود را در Windows 2000 Server تغییر می دهید متعجب


مبلغ قابل پرداخت 28,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 110

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما